Ik vraag me af of ze de volledige lijn van Redhead-uitrusting op voorraad zullen hebben?
Ja. Ik ken 3 verschillende jongens die hun aandeel in een aantal grote clubs hebben verkocht. 2 hebben land gekocht in KS. Die 30 dagen, 3 eenden seizoenen gaan de eendenjacht een correctie laten zien zoals de huizenmarkt in 08 heeft gezien.Ik neem het ze niet kwalijk dat ze vertrekken zolang het nog goed gaat, gezien de manier waarop de dingen bergafwaarts zijn gegaan. Over 3-4 jaar is het daar beneden een woestenij.
Verdomme, ik wist dat ze veel inventaris hadden, maar mensen stonden niet op mijn bingokaart.Meh, kocht een paar jongens bij Mack's ongeveer 12 jaar geleden. Daarna ging ik naar binnen en kwam meestal met lege handen naar buiten. Net als mijn uitstapjes naar BPS.
Deze zet heeft Fort Thompson al ten goede gekomen. Mack heeft met deze overname vanaf het begin een aanzienlijk deel van hun klanten verloren. Gezien de keuze, waar ga je dit seizoen naartoe om lokvogels of een doos stalen hagel te krijgen, behalve de 1550 fps, 1-1/8 oz. rotzooi die bij de Meglamarts wordt verkocht——-Fort Thompson, McSwain's, Webb's of DNW?Ik hoop dat Ft. Thompson overleeft
HR vergetenIk woon in Arkansas County. Met de overprijsde Chene megastore die wordt gebouwd, en nu dit nieuws is het allemaal het gesprek van de dag.
Ik hoop dat ik het mis heb als ik zeg dat MPW binnenkort gevuld zal zijn met Redhead-uitrusting en BPS-artikelen. Dat spul is goedkope rotzooi.
Ik winkel er toch al zelden en hierdoor wil ik er nog minder naar binnen. Ik zal het grootste deel van mijn zaken aan Webb's en Hunter's Refuge blijven geven.
Webb's heeft een mooie wapenkeuze.Wat ik heb gezien, is dat er maar heel weinig mensen in de buurt naar Macks gaan. Ik ben er 10 mijl vandaan en rijd er langs om naar Webbs te gaan
Ze hebben geweldige badkamers als de rit naar de boerderij nog 25 minuten duurt.Ik kan het nauwelijks verdragen om Mack's binnen te lopen sinds het verhuisd is... het is het hoofdkwartier van de niet-ingezeten eendenjagers. Dat gezegd hebbende, Johnny Morris die alles opkoopt is niet goed
Het is op zich niet slecht, ik vind het gewoon moeilijk om kwaliteitsspullen te vinden, begrijp me niet verkeerd want ik ben een vreemde eend in de bijt, want ze hebben wel spullen die ik koop. Ik zie bijvoorbeeld zelden Mossy Oak Bottomland camo in hun winkels. Dat is mijn favoriet. Hun Red Head camo-patronen lijken meer geschikt voor Adirondack-dennen. Ik ben dol op de decoraties in de winkels, ik koop hier en daar een paar dingen, ben dol op hun kerstspeelgoed voor kinderen. Ik ben dol op het erfgoed van de natuur waarmee ze mensen opleiden. Maar de laatste 3 jaar kijk ik bij Bass Pro voordat ik iets koop, want als ik hun creditcard gebruik, krijg ik 3% van de artikelen in de winkel terug in punten en ze zijn ofwel 30% duurder of niet op voorraad. Meestal niet op voorraad. Wildcamera's zijn waarschijnlijk mijn grootste aankoop bij hen. Maar ik kan de honingcandy vooraan en wat fudge nooit overslaanWaarom is Bass Pro slecht?
Ik denk dat ik het gemist heb.
Chene maakt zeer goede waadpakken. Ik was niet zo enthousiast over het prijskaartje, maar ik jaag veel en ze zijn het waardIk overweeg om een ​​aantal Chene-waadpakken te kopen als ze in de Stuttgart-winkel kunnen worden onderhouden of vervangen met de levenslange garantie. Ik kan er in 10-15 minuten vanaf mijn plek zijn. Zou het mogelijk de moeite waard maken om de prijs te betalen
Dat is het, ze wilden niet luisteren. Ze wisten het allemaal en nu hebben de Ducks, in vergelijking met wat ik 15 of 20 jaar geleden zag, de omgeving van Stuttgart verlaten. Ik moet voorzichtig zijn. Ik zei dat ik hier nooit meer een bepaalde spel- en visserij-instantie zou bekritiseren.Ze hebben de middelen tot nul gereduceerd. 3 en 30 gaat niet gebeuren jongens, het kader is er wel, maar het gaat niet gebeuren, het is wat het is. Iedereen weet dat het allemaal om de Benjamin's gaat, net als een 16-jarige straathoer, gebruik het tot het weg is en je zit met een 40-jarige crack *. Kijk rond in je gemeenschap. Versleten en zonder tanden.
Ik kan me herinneren dat ik van McSwain's in North Little Rock naar Macks reed en 5.000 tot 10.000 eenden zag. Tegen de tijd dat je bij Mack's aankwam, was je helemaal opgewonden en was die aankoop die je eigenlijk niet zou moeten doen, gemakkelijker te rechtvaardigen. Op de terugweg kon je dan een lus maken langs George Dunklin's huis en weer helemaal opgewonden raken als je al die groene koppen voor zijn huis in de vochtige grondeenheid zag.Ja, het gaat ALLEMAAL om geld đź’µ. Als BP nu gewoon ganzenjachtspullen inslaat, komt het helemaal goed. IMHO.
Grappig dat je dit zegt. Mijn jongste zoon en ik gingen afgelopen januari naar Stuttgart om wat zaken te regelen. We liepen een paar plaatsen binnen en hij had deze ontgoochelde blik op zijn gezicht. Toen we terug in de auto stapten, waren zijn opmerkingen tegen mij van de strekking: “Pa, dit zijn wij niet. Dit is te stressvol en ingewikkeld.”Als dat stille camouflage shirt en broek in de uitverkoop gaan voor $29,99, kun je die deal niet verslaan. De enige manier om bij BPS te kopen is als je in de knel zit of als ze de voorraad opruimen.
De enige reden dat ik ooit naar Macks ging, was voor de kassameisjes. Gelukkig ben ik ongeveer 3 jaar nuchter van de eendenjacht. Als mijn zoon er klaar voor is om het te proberen - we gaan het doen zoals ik het op de universiteit moest doen. Binnenlopen, al je rommel dragen, een blow-down vinden, 2 eenden doden, naar buiten lopen. Zorg ervoor dat hij minstens één keer valt, ook!