There are no ducks in Arkansas...at least...not anymore...

Discussion in 'Waterfowl Hunting' started by FroMan, Dec 19, 2010.

  1. Just figured I'd try to steal some thunder. This is today's hunt from my perspective. Speaking of thunder, that's what it sounded like this morning at our hole.

    Not sure I've ever been on a duck hunt like this one (in fact, I know I haven't).

    I'm not gonna give yall my shot-to-kill ratio, I put a lot of steel downrange, but boy was it a good time with some good duck killing action and good buddies--many of whom I don't get to see often.

    Good mixed bag. Got quite a few divers and the ever-elusive jagwalls. I'm a non-mallard purist so this bag doesn't bother me in the least. :thumb:

    Quite a few guys on the MB here hunted together today. It was really fun. I won't name names, but if they want to let you know who they are they can speak up and let yall know. Got to hunt with alot of good buddies, some of whom I don't get to hunt with much.

    But rest assured...I was on a hunt this morning and it was awesome.

    One of the Callers

    [​IMG]

    The Spread

    [​IMG]

    The Kill

    [​IMG]

    Shooting Crew Minus Guy Behind the Camera

    [​IMG]

    Diver Duck Murder

    [​IMG]
     
  2. austincrutchfield

    austincrutchfield Well-Known Member

    Looks like y'all had a great hunt:thumb:
     

  3. jas870

    jas870 Super Member<br>2012-13 Bowhunting Contest Winner

    Fun time fro! You make one heck of a duck dog!
     
  4. BDW

    BDW Premium Member<br>Merganser Slayer<br>2011 Turkey

    Way to pile 'em up!!! Congratulations to you guys on one heckuva hunt!!! :up::clap::up:
     
  5. tlewi24

    tlewi24 Well-Known Member

    Good Times! :thumb:
     
  6. Mr. Chitlin

    Mr. Chitlin Administrator

    50,761
    4,900
    NE Ark
    Just throw him a Scooby Treat every once in a while. :biggrin:
     
  7. usertw24

    usertw24 Well-Known Member

    when he gets back to the bank does he shake water all over you:whistle:
     
  8. jbird

    jbird Member

    23
    0
    nea
    looks like yall had a great hunt,,,wish i had some water so i could hunt
     
  9. GBacon

    GBacon Well-Known Member

    Nice Hunt!

    Fro and company, great hunt yall had today!!:clap:

    I'm kinda like you, don't have anything against them green heads, but I won't turn down a jagwall woodie or even a spoonbill!!:fit:

    Sounds like you continued to hone not only your huntin skills, but your retrieving as well!!:whistle:
     
  10. green_head_getter

    green_head_getter Super Member<br>2010 Bowhunting Contest Winner

    Looks like a great hunt! I'm with GBacon I won't turn down a gaddie or a woody duck....I think I'll pass a spoon tho. Boy im glad I caught myself. This almost said "I won't turn down a woody!". Whew that was close
     
  11. Rebel

    Rebel Well-Known Member

    Nice to see you got to boost some limits! I saw the pic of your gun with the barrel sticker.:fit:
     
  12. qwack smacker 1on1

    qwack smacker 1on1 Well-Known Member

    :fit::fit::fit:
     
  13. jas870

    jas870 Super Member<br>2012-13 Bowhunting Contest Winner

    That's not so bad...we are having a hard time keeping him from hiking his leg on everything tho.
     
  14. keeb

    keeb Well-Known Member

    It's all good until he starts trying to hump everything that walks. They say that is a dominance reaction. Maybe y'all should get a shock collar. :shrug:

    Good looking hunt by the way Fro. Did better than my group this weekend! :up:
     
  15. 10pointman

    10pointman Waterfowl forum Sheriff<br>2011-12 Deer Hunting Co Staff Member

    I hope the hatch was good this year!! Yall killin em all!!!

    I was gonna stock up on shells but no need now.:thumb:


    Great hunt,Wish I was there!!:thumb::up:
     
  16. armyguy

    armyguy Well-Known Member

    looks like a great hunt guys!:clap:
     
  17. BDW

    BDW Premium Member<br>Merganser Slayer<br>2011 Turkey

    I just realized something, Fro....There ain't a skull cap in the bunch.....SAY IT AIN'T SO!!! That's just a bunch of good ol' boys with a pile of ducks.....I LIKE IT!!!

    :biggrin: